Klikni ovde za pomoć kod unosa

Terminal: INFORMACIJE O SERVERU / TERMINALIMA

Informacije o statusu terminala u mreži mogu poslužiti eventualnom dijagnosticiranju stanja mreže ili nekog pojedinačnog terminala. Lidder ovde daje informacije o trenutnom stanju interne komunikacije kroz mrežu sa dosta tehničkih podataka od kojih su neki razumljivi korisniku, a neki nisu. Podaci su bitni tehničkom osoblju i administratorima sistema ako ima problema u radu u mreži.

 

U slučaju zaglavljenog šifarnika, potrebno je da svi terminali izađu iz Lidder-a i da Lidder bude pokrenut samo na serveru. Nakon toga, potrebno je da na serveru uđeš u preduzeće u kome je šifarnik i zaglavljen. Kad si sve to uradio, ovde, držeći taster "SHIFT" i pritiskom levog klika miša na crveni "X" u donjem desnom uglu brišeš status mrežne kontrole nakon kog je potrebno da izađeš iz Lidder-a i ponovo ga pokreneš.
VAŽNO: Ova opcija briše status mrežne kontrole i može dovesti do gubitka podataka! Jako je važno da ispoštuješ gore navedene korake i budeš siguran da su svi terminali van Lidder-a pre nego što odgovoriš sa "Da" na pitanje koje ti Lidder postavlja nakon držanja "SHIFT-a" i klika na crveni "X", jer ukoliko to ne uradiš postoji mogućnost da ostaneš bez ispravnih podataka.
* Do zaglavljivanja šifarnika dolazi u slučaju nepravilnog izasla iz Lidder-a prilikom upisa nove ili izmene već postojeće šifre. Takođe može doći do zaglavljivanja šifarnika ako u trenutku kada preuzimaš podatke po PIB-u sa sajta NBS-a nestane internet konekcija na tom računaru.