Klikni ovde za pomoć kod unosa

LISTE ZA OBAVEŠTAVANJE

UVOD

Poslovna komunikacija je od izuzetne važnosti za svaku kompaniju. Odvija se kako između zaposlenih, tako i sa ljudima sa kojima kompanija sarađuje, kao što su partneri i klijenti. U tom smislu, razvijena poslovna komunikacija može doneti velike benefite kompaniji i njenim zaposlenima. Elektronska pošta kao najčešći vid poslovne komunikacije danas omogućava direktnu i dvosmernu komunikaciju i obezbeđuje da informacije u kratkom vremenskom roku dospevaju do velikog broja korisnika.
Imajući na umu važnost adekvatne poslovne komunikacije Lidder ti od sada pruža mogućnost da još jednostavnije komuniciraš sa klijentima u samo nekoliko klikova mišem (ili na tastaturi za one koji to više vole).
Korišćenjem nove opcije za slanje mejlova određenoj grupi primalaca (bilo da si je ručno sačinio ili automatski dobio u Lidderu), možeš brzo i jednostavno poslati mejl na do 250 mejl adresa istovremeno. Pri tom, mejl može biti i personalizovan po primaocu.
To nije sve! Omogućili smo i dodavanje elektronskog dokumenta u prilogu ovih mejlova (npr. Cenovnik, Promo katalog, Uputstvo i slično).
Mislili smo i na one koji imaju potrebu da često šalju elektronsku poštu većem broju komitenata, pa sada u Lidderu jednom kreiranu listu primalaca možeš sačuvati i iskoristiti za slanje mejlova u budućnosti. Za one koji vole da sve pripreme ranije, omogućili smo zakazivanje slanja pripremljenih mejlova za određeni datum i vreme.
Mogućnosti su razne, predlažemo da sam isprobaš i uveriš se kako je lako dobiti listu kupaca koji su kupili određeni proizvod u nekom vremenskom periodu ili listu dobavljača s kojima je firma ostvarila određeni promet i kako im još lakše možete proslediti mejl odgovarajuće sadržine.
U svakom od koraka, na samom ekranu pored polja koja se popunjavaju ili odabiru, dostupan je i kratki tekst koji opisuje operaciju koju trenutno radite.
A sada ukratko o načinu korišćenja, mada verujemo da ćeš se i bez naše pomoći lako snaći u samo 4 koraka!

 

KORAK 1. TEKUĆA LISTA

Novo obaveštenje/mejl započinješ klikom na taster “Nova lista”. Za svaku listu unosiš naziv liste (naziv je bitan radi lakšeg pronalaženja ako zatreba nekad u budućnosti, inače neće biti sastavni deo obaveštenja koje će biti poslato). Detaljnije objašnjenje liste, ukoliko je potrebno, unosiš u polje “Napomena”. Svakoj listi dodeljuješ i sigurnosni nivo operatera koji može raditi sa listom, menjati je, brisati i slično.

 

 

KORAK 2. PRIMAOCI

U koraku 2 određuješ primaoce koje možeš ručno unositi preko tastera “Dodaj primaoca ručno”, možeš izabrati neki od predefinisanih brzih filtera (svi dobavljači, svi kupci) ili ukoliko imaš potrebe možeš definisati napredniji filter na osnovu koga će Lidder analizirajući poslovne podatke vaše firme napraviti listu primalaca koji ispunjavaju zadate filtere. Primaoci koji nemaju definisanu email adresu u vašim šifarnicima ili je ona neispravna biće obeleženi crvenom bojom te je potrebno da obratiš posebnu pažnju na njih, ili da im ažuriraš adrese ili da ih izbaciš sa liste, mada će ih Lidder svakako ignorisati kod slanja obaveštenja.

 

 

Komande koje se mogu koristiti u listi za obaveštavanje:

Ctrl + N

Dodavanje novog primaoca u listu.

Ctrl + I

Izmena postojećeg primaoca.

Ctrl + Enter

Potvrda izmene ili potvrda unosa novog primaoca.

ESC

Odustajanje od izmene ili unosa novog primaoca.

Napredni filter sastoji se iz:

- Finansijskog filtera koji traži komitente sa određenim prometom, dugom van DPO-a ili angažovanim sredstvima u određenom periodu.
- Robnog filtera koji traži komitente koji su ostvarili robni promet odabranih artikala sa odabranog magacina za zadati period.

 

 

Jednom napravljenu listu možeš dodatno menjati, određene primaoce možeš izbaciti sa liste, dodati na listu, ili čak izmeniti njihove kontakt podatke direktno iz liste i u šifarniku komitenata.
Napravljena lista sa odabranim priomaocima i svim potrebnim podacima u koraku 1. dobija status “Kreirana”.
Liste - Pomoću tastera "Liste" možeš učitati listu koju si prethodno kreirao u robnom kontu koristeći opciju F6 u pregledu stanja kako bi mail slao samo kupcima artikala sa jedne liste.

 

KORAK 3. SADRŽAJ

Nakon što je pripremljena lista primalaca, u trećem koraku popunjavaš klasična polja svakog mejla: Naslov poruke (subject), Tekst poruke i eventualni prilog (Attachment). Pripremili smo i nekoliko šablona za tekst poruke koje možeš po potrebi koristiti, a možeš i sam definisati do 5 šablona koje kasnije možeš koristiti i u drugim obaveštenjima.

 

 

Tekst poruke može biti dodatno personalizovan po primaocu (npr. nazivom firme komitenta) ako izabereš odgovarajuće ponuđeno rezervisano polje desnim klikom miša na željenu poziciju u tekstu poruke.

 

KORAK 4. SLANJE

Na kraju, u poslednjem koraku, preostaje ti izbor slanja poruke ili zakazivanje slanja na određeni datum i sat.
Ukoliko još uvek poruka nije spremna za slanje ili zakazivanje, ovoj listi se možeš vratiti kasnije i nastaviti rad sa njom jer je svaka lista otvorena za izmene od trenutka kreiranja do trenutka slanja.

 

 

Zakazano slanje poruke uvek je moguće naknadno otkazati i to sve dok u koraku 1. u statusu liste poruka stoji da “Čeka na slanje”
Nakon uspešnog slanja poruke, u koraku 1. poslata poruka dobija status “Poslata”.