Klikni ovde za pomoć kod unosa

SADRŽAJ:

 

I : INFORMACIONI SISTEM PREDUZEĆA

 

  1. SAVREMENO POSLOVANJE I ULOGA MENADŽMENTA ZNANJA U STVARANJU INTELEKTUALNOG KAPITALA
  2. 1.1. Osnove savremenog poslovanja
    1.2. Intelektualni kapital
    1.3. Uloga menadžmenta znanja u stvaranju intelektualnog kapitala
  3. RAZVOJ I PRIMENA NOVIH TEHNOLOGIJA
  4. 2.1. Razvoj informacionih tehnologija
    2.2. Razvoj informacionih sistema
  5. ULOGA INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA I SAVREMENIH INFORMACIONIH SISTEMA U STVARANJU INTELEKTUALNOG KAPITALA
  6. 3.1. Uticaj razvoja informacionih tehnologija na stvaranje intelektualnog kapitala
    3.2. Zadatak, cilj i osnovne funkcije informacionog sistema preduzeća
    3.3. Odlike i karakteristike efikasnog i kvalitetnog informacionog sistema
    3.4. Lidder informacioni sistem preduzeća

 

II : RAČUNOVODSTVO PREDUZEĆA

 

  1. NASTANAK I RAZVOJ RAČUNOVODSTVA
  2. 1.1. Preduslovi za nastanak računovodstva
    1.2. Razvoj računovodstva
  3. POJAM I FUNKCIJE RAČUNOVODSTVA
  4. 2.1. Pojam računovodstva
    2.2. Funkcije računovodstva
    2.2.1. Pojam i funkcije knjigovodstva
    2.2.2. Pojam i funkcije računovodstvenog planiranja i analize
    2.2.3. Pojam i funkcije računovodstvene kontrole i revizije
    2.2.4. Pojam i funkcije računovodstvene teorije
  5. OSNOVNI PRINCIPI UREDNOG KNJIGOVODSTVA
  6. 3.1. Princip potpunosti
    3.1.1. Primena principa potpunosti u Lidderu
    3.2. Princip hronološkog reda
    3.2.1. Primena principa hronološkog reda u Lidderu
    3.3. Princip materijalne ispravnosti
    3.3.1. Primena principa materijalne ispravnosti u Lidderu
    3.4. Princip mogućnosti provere
    3.4.1. Primena principa mogućnosti provere u Lidderu
    3.5. Princip jasnosti
    3.5.1.Primena principa jasnosti u Lidderu
    3.6. Princip periodiziranja rezultata poslovanja
    3.6.1. Primena principa periodiziranja rezultata poslovanja u Lidderu
    3.7. Princip opreznosti ili konzervatizma
    3.7.1. Primena principa opreznosti ili konzervatizma u Lidderu
    3.8. Princip ažurnosti
    3.8.1. Primena principa ažurnosti u Lidderu
    3.9. Princip ekonomičnosti
    3.9.1. Primena principa ekonomičnosti u Lidderu

 

III : OSNOVNE FUNKCIJE Liddera

 

  1. POJAM I FUNKCIJE Liddera
  2. 1.1. Uloga Liddera u kreiranju menadžmenta znanja u preduzeću
    1.2. Lidder u funkciji informacionog sistema preduzeća
    1.3. Lidder u funkciji knjigovodstva
    1.3.1. Beleženje promena u poslovnim knjigama preduzeća
    1.3.2. Koncept bilansiranja uspeha u Lidderu
    1.3.3. Informisanje korisnika izvan preduzeća
    1.3.4. Selekcija informacija za upravljanje u preduzeću
    1.4. Lidder u funkciji računovodstvenog planiranja i analize
    1.5. Lidder u funkciji računovodstvene kontrole i revizije
    1.6. Lidder u funkciji računovodstvene teorije

 

IV : VREDNOVANJE SOFTVERA KOJI IMA ULOGU INFORMACIONOG SISTEMA PREDUZEĆA

 

  1. KRITERIJUMI ZA VREDNOVANJE I IZBOR SOFTVERA KOJI IMA ULOGU INFORMACIONOG SISTEMA PREDUZEĆA
  2.  

  3. Lidder VREDNOVAN PO 20 KRITERIJUMA ZA VREDNOVANJE SOFTVERA U FUNKCIJI INFORMACIONOG SISTEMA PREDUZEĆA (U FORMI PITANJA I ODGOVORA)